Turul bârfelor ministeriale: Oprișan i-a pus tălpi lui Ghiocel Matache la Transporturi

bula_iulian_matache_clown_ministerul_dezvoltarii_marian_oprisan_saptamanalul_rozeDeși mulți au luat nominalizarea senatorului Mihai Fifor la Ministerul Transporturilor, în dauna lui Iulian Ghiocel Matache, ca pe o înfrângere a baronului Marian Oprișan, sursele noastre, mai bine informate decât ale altora, spun că lucrurile nu stau deloc așa. Dimpotrivă. Primul care s-ar fi împotrivit nominalizării lui Matache pe locul lăsat liber de Ioan Rus ar fi fost chiar baronul.

Se pare că pentru Oprișan, care are idei puține dar foarte bine ancorate, posturile de ministru al Transporturilor și Internelor sunt rezervate supraoamenilor ca el, ca Dragnea, ca Mitrea, ca Rus etc. În nici un caz unor trepăduși, gen Matache, care nu trag un pârț fără să ceară voie și fără să mulțumească, la final, pentru încrederea acordată.

Pe de altă parte, susțin aceleași surse, baronul de Vrancea s-ar fi opus nominalizării și din rațiuni strategice.

Căci, odată ajuns ministru la Transporturi, de-a dreapta premierului, călare pe un purcoi de bani, în centrul atenției, s-ar fi putut întâmpla ca Ghiocel Matache să uite cine-i tătucul lui și al Vrancei. Cine l-a făcut om, cui trebuie să-i fie recunoscător și să-i mulțumească.

Astfel că, pășind în sferele înalte ale Puterii, amețit de aerul rarefiat al înălțimilor, să-i treacă prin cap ar fi egalul lui baronului și, de ce nu, să vrea să-i ia locul.

Drept care, fidel zicalei pe care o ține minte din manualul română, potrivit căreia paza bună trece primejdia rea, Oprișan a spus pas nominalizării lui Matache. Cu atât mai mult cu cât a mai trecut o dată printr-o fază asemănătoare cu George Băeșu, fostul său copil de suflet.

Citește și:

Din lumea celor care nu cuvântă…coerent

Cum s-a-ncălcat legea-n primărie pentru colaboratorii lui Vrabie

Câinele moare de drum lung și Neață de grija baronului Oprișan

 

ga('create', 'UA-9366006-2', 'saptamanalulroze.ro'); ga('send', 'pageview');